maandag 3 augustus 2009

Rusland in het Frankenrijk

здравствуйте девушки!

Brive-la-Gaillarde deze morgen. Of all places. Ik had ze al eerder
opgemerkt: meisje van een jaar of 25 die wat rondliep op de parking,
in gezelschap van een oudere heer dacht ik. Zeker moment komt ze bij
mij, net op het moment dat ik heel Europa in mijn handen had...de
kaart bedoel ik. We're going to Germany zei ze...ah ja, dacht ik bij
mezelf, zo zijn er nog. We're Russian bikers. Ik had één van hun twee
moto's al wel opgemerkt bij het ontbijt, maar nu bleek dus dat ze
allebei (zij en haar vriendin) al een week of twee aan het rondtoeren
waren. Ze hadden nog geen technische problemen gehad, maar Pavlona
moest wel regelmatig wat olie bijvullen en haar zadeltassen hingen
door omdat ze niet pasten bij het gestel. Haar vriendin sprak
bijzonder goed Engels btw. De meiden moeten van serieuze komaf geweest
zijn want ze sliepen altijd in hotels en lieten hun moto's onderhouden
in officiële garage's...iets wat in Rusland niet direct gebruikelijk
is. Beetje gepraat over de horden Kirgiezen, Tadjieken en Moldaviërs
die er elke dag in Moskou bijkomen. En over Buza, hun mascotte.
Echte motards kennen geen grenzen ;=)

пожалуйста оставьте упование
реакции, котор iего мы можем остаться в
желании
касания вами все самое лучшее!

1 opmerking:

  1. Hello, Luc!
    What a surprise to see this photo with Your greetings in Russian:) sorry, Belgium is not yet understanding languages for me. just some international words. but that's no problem:)
    It was very nice met with you that morning. Hope you had good way to home.
    Our travel successfully finished in Moscow on August, 8th. After Brive L.G. we rode to Besanson. And then to Frankfurt on Main, where we had 2 very nice days. After that we moved to Kiel and floated by ferry to Klaipeda, Lithuania. It was better way than long road through Poland for that moment. Last our stay of that travel was in Vilnius and then we road through Belarussia to home.
    Now I miss sunny long roads and beautiful views. There's rain and not warm in Moscow, autumn comes. And I should do my business for next other travels.
    How are you going?

    greetings and cheers from Moscow
    Tanya (brunetta99@gmail.com)
    (I'm on the left side behind the bike)

    BeantwoordenVerwijderen